Forum Wormnet Forum Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Rodzaje gier w Wormnet (Linowe)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wormnet Forum Strona Główna -> Worms: Armageddon
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wormer2
Moderator
Moderator


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:53, 27 Wrz 2009    Temat postu: Rodzaje gier w Wormnet (Linowe)

Dałem normala bo mi się pomyliło ale nie będę już usuwał temat...
-------------------------PODSTAWOWY STYL (NIE LINOWY!)-------------------
Intermediate (normal) - Czyli zwykły pojedynek na stylu średnio-zaawansowanym.

Zasady: Brak.

Strategia: Do atakowania w dalekie cele używaj bazooki lub granatów. Ćwiczenie czyni mistrza.
----------------------OD TĄD ZACZYNAJĄ SIĘ LINOWE-------------------------
Shopper - Jeden z najpopularniejszych rodzajów gry. Co turę spadają skrzynki i musimy je zbierać żeby potem zaatakować.

Zasady:

1. Zbieramy skrzynię zamin zaatakujemy (CBA)
2. Atakujemy tylko z liny chyba że mamy coś czego nie można zrzucić z liny (AFR)
3. Atakujemy tylko lidera/Atakujemy każdego z wyjątkiem najsłabszego (KTL/ABL)
4. Można atakować pozostałych raniąc również lidera.

Odmiany: Fly Shopper (to samo tylko że jest nowa zasada. Zanim zaatakujesz ,musisz oblecieć z jednego miejsca na drugie.)
WxW (to samo co shopper tylko że musimy dotknąć wszystkie zaznaczone ściany)

Proper/Roper - To jest tylko troszkę podobne do shoppera bo tam musimy zdobyć apteczkę. Mapa w Roper jest niewielka, nieskomplikowana i ma mniej zakamarków ,natomiast mapa w Proper jest wysoka, skomplikowana i ma sporo zakamarków.

Zasady:

1. CBA - Zbieramy apteczkę zanim zaatakujemy.
2. AFR - Atakujemy tylko i wyłącznie z liny
3. Podczas pierwszej kolejki musimy skorzystać z bazooki
4. KTL - Atakujemy tylko lidera (jak ty jesteś liderem to osobę na 2 miejscu)
5. W2W - Kiedy nastąpi nagła śmierć, zanim zaatakujemy musimy dotknąć obie części barierek (lewa i prawa)
6. NBC - Nie atakujemy osobę niszcząc apteczkę (ponieważ osoba w następnej osobie by musiała oddać kolejkę)
7. Możemy zaatakować słabszego raniąc lidera.


Strategia: 1. Najlepiej naucz się wielu sztuczek z liną np. spike lub shadow.
2. Nie szalej na lince chyba że będzie to konieczne (bo możesz utracić kolejkę)

Walls - Coś podobnego do WxW tylko że tylko dotykamy ściany. Jedna dotknięta ściana to 1 pkt. jeżeli dotkniemy kilka razy tę samą ścianę to jest i tak 1 pkt.

Zasady : Brak

Opcje z tygla : Tryb boski (nieśmiertelność)

Wascar - Podobizna RR (roperace) lecz plansze są krótkie i mamy do pokonania nadaną ilość okrążeń (5, 10, 15) zwyciężą osoba która pierwsza przejdzie wszystkie okrążenia.

Zasady:

1. NRK - Nie spychamy przeciwnika
2. Na początku teleportujemy robala na pole startowe.

Opcje tygla:

1. Tryb boski (niekonieczny)

Warmer - W tym rodzaju się "rozgrzewamy" czyli wykonujemy szalone tricki na linie. Można się spychać.

Zasady: Ćwiczyć ile się da...

Opcje z tygla:
1. Tryb boski.
2. Tryb przylepny (niekonieczny)


Roperace (RR) - Polega na pokonaniu labiryntu w nadany czas (niekoniecznie) mamy na to od 15 do 45,50 sek.

Zasady:

1. NRK - nie spychamy przeciwnika do wody. Jeżeli przez pomyłkę się spadnie na niego i wpada do wody to zanim utonie ,można otworzyć spadochron i ponownie się złapać liną.
2. Zaczynamy na polu startu.
3. Żeby zwyciężyć, co najmniej jeden robal musi się znaleźć na linii mety...

Odmiany: Time trial RR (To samo tylko że czas jest nieograniczony i wygrywa osoba która najszybciej pokona labirynt)
Tower race (To samo tylko że się ścigamy na samą górę wieży)


Longjump - Skaczemy jak najdalej przyczepiając się o punkt.

Zasady:

1. Zaczynamy na starcie.
2. Przyczepiając się liną o punkt nad startem wyrzucamy się jak najdalej.


Shope (RR) - Połączenie shoppera z roperace i proper. To jest shopper na zamkniętej mapie w stylu RR.


Ghost Knocking - W 1-szej turze używamy niewidzialności a podczas 3 dalszych kolejek szukamy zakamarków by zrobić wrogowi pułapkę. Staramy się utopić robala (wrogiego) spychając go liną.

Strategia: Kiedy przeciwnik spadnie, widać kurz lub trochę krwi przez co łatwiej będzie go odnaleźć.


Worms Basketball - Wrzucamy naszego robala do kosza. Łatwiejszy kosz dodaje 1 pkt. a ten trudniejszy 3 pkt. Kto zdobędzie ileś tam pkt. wygrywa.


Dominator - Najpierw ustawiamy robala w odpowiednim miejscu a potem za pomocą liny dojść do pola z napisem "Goal" można atakować wroga ale tylko z liny!

Zasady:

1. AFR - atakujemy tylko z liny
2. Zanim zaatakujesz będziesz musiał dostać się do gola (Goal)

Więcej o tym na: [link widoczny dla zalogowanych]

Ale się napisałem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wormer2 dnia Pon 13:56, 28 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wormnet Forum Strona Główna -> Worms: Armageddon Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin