Forum Wormnet Forum Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Rodzaje gier w Wormnet (Strategia/Ekstremalny) cz.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wormnet Forum Strona Główna -> Worms: Armageddon
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wormer2
Moderator
Moderator


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:37, 28 Wrz 2009    Temat postu: Rodzaje gier w Wormnet (Strategia/Ekstremalny) cz.1

BnG - Walka na bazookę i granaty. Jesteśmy pod wpływem artylerii co utrudnia nam grę...

Zasady:

1. Pocisk bazooki musi lecieć parabolą (łukiem) Nie może lecieć prosto!
2. ABL - Nie atakujemy najsłabszego chyba że ty nim jesteś...
3. Nie można korzystać z 5-cio sekundowych granatów (Max.4)
4. Możemy zranić ostatniego raniąc kogoś na wyższym miejscu...
5. Nie można się zbyt mocno ukrywać (możesz się kryć ale nie tak żeby cię nie zaatakowali po 10 turach)
6. Musisz w następnej turze poruszać celownikiem w górę/dół by utrudnić atak.
7. Nie można się blokować belkami.
8. Granat nie może dłużej leżeć na ziemi niż 0,5 sekundy (głupia zasada...)

Strategia: Do poruszania możemy użyć teleportera lub palnika.


Holy War - Walka na święte granaty. Najpierw budujemy mosty na zabelkowanej mapie, a potem atakujemy św granatem.

Zasady:

1. Nie blokujemy przeciwnika belkami!

Girder War - Coś podobnego do holy war ,tylko że nie mamy broni i za pomocą belek lub niskiej grawitacji musimy chodzić po skrzynki.

Zasady: Brak

Odmiany: Burning girders (to samo tylko że mamy jeszcze Mołotowy.)


Team17 (T17) - Podobne jest do normala ,lecz mamy niewielki arsenał broni (walka wręcz). Co turę spadają skrzynie. Woda podczas nagłej śmierci podnosi się średnio. P.s: Mamy tylko jedną linę!

Zasady:

1. NRK - Nie spychamy przeciwnika.

Strategia: Nie marnuj od razu liny. Masz nieograniczony spadochron i bungee, masz jeszcze belki przez co można się dostać w niedostępne miejsca nie używając liny...


Baseball - Mamy tylko kij baseballowy. Za pomocą jego musimy zatapiać nieśmiertelne robale ,co nie jest zbyt proste... ( to zależy też od mapy)

Opcje z tygla: Tryb boski.

Strategia: Próbuj atakować tak by utopić kilku robali na raz...


Mineball (tryb dla WWP lub W:A z pomocą rubbera) - Podczas 10 sekund podkładamy jak najwięcej min i potem uderzamy je kijem tak ,żeby trafić w przeciwnika.

Zasady:

1. Można atakować w kogo zechcesz.
2. Można korzystać z teleportu przed atakiem.
3. Nie używamy baseballa bezpośrednio na przeciwniku.
4. Taka sama zasada dotyczy też min.

Opcje z tygla:

1. Użycie broni nie kończy tury.

Strategia: Gdy wybijesz minę na część sufitu to może się odbić w stronę przeciwnika.


Capture the flag - W tym rodzaju musimy jakoś dostać się do bazy przeciwnika niszcząc jego flagę.

Zasady

1. Ustawiamy robale koło flagi.
2. Nie niszcz swojej flagi
3. Żeby wygrać, flaga musi zostać zniszczona w 100%

Strategia: Jednego robala zostaw jako obrońcę flagi a resztą pójdź tak żeby wróg nie zabił obu...


Cool Race - Czyli tzw. "Współpraca i wyścig" podobizna CTF (capture the flag)

Zasady:

1. zakaz opuszczania przez Strażników swoich stanowisk do czasu, aż zostaną jedynymi robakami z danej drużyny
2. Zakaz atakowania strażników ,chyba że opuścił swoje stanowisko.
3. Nie blokuj ciasnych tuneli oraz wejść do mety.
4. Umieszczamy robala na własnym polu startowym
5. By wygrać ,któraś drużyna musi dojść do mety czyli start przeciwnika.

Dodatkowe uwagi:

1. Każda drużyna ma wyznaczony punkt startowy (jak w Roperace) i metę. ”S@S”
2. # Dodatkowo, jeden robak z każdej drużyny pracuje jako STRAŻNIK i jest ustawiony w dogodnym i wysokim miejscu na planszy. Ma za zadanie ubezpieczać sprzymierzeńców i blokować dostęp do mety dla przeciwnika.
3. # Za pomocą robaków ustawionych na polu startowym próbujemy dojść do mety. Łatwo powiedzieć, ale trudniej wykonać, ponieważ musisz także powstrzymywać przeciwnika oraz uważać na jego ataki!

Tryby z tygla:

1. Dawid i Goliat (Strażnik jest Goliatem)

Strategia:

1. Idź prosto do mety, po drodze atakując wszystkich przeciwników oraz unikając jego ataków.
2. Po każdym ruchu zbuduj Belkę, aby uniemożliwić przeciwnikowi przeprowadzenie ataku.
3. Unikaj ataków i zbieraj spadające paczki, aby w końcu przeprowadzić trudny do odparcia szturm na pole startowe przeciwnika.
4. Wyprowadź jednego ze swoich robaków jako "przynętę" na przeciwnika, po czym zaatakuj go za pomocą Strażnika.
5. Pamiętaj, że jest jeszcze wiele możliwości, spróbuj wymyślić własne sposoby dojścia do mety!


Cz. 2 już niedługo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wormnet Forum Strona Główna -> Worms: Armageddon Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin