Forum Wormnet Forum Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

SOLUCJA BY MARVETRICK

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wormnet Forum Strona Główna -> Worms: Armageddon
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matcayn
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:47, 23 Lip 2009    Temat postu: SOLUCJA BY MARVETRICK

1. Dyniowe problemy
Trudność: 1-10
Masz tu tylko jednego robala do gry, ale powinien on ci w zupełności wystarczyć. Najłatwiejsza droga, by ukończyć szybko ten level to użyć laser sight w kombinacji z Shotgunem. Poczekaj aż wiatr będzie dmuchał z prawa na lewo (pokaże ci to wskaźnik wiatru w prawym rogu). Użyj lase sight i celuj w pojemnik z olejem. Z wiatrem, który będzie wówczas dmuchał w lewo, ogień powinien bardzo szybko dotrzeć do przeciwników. Kierunek wiatru zmienia się w każdej turze, więc jeżeli uruchomiłeś level, a wciąż wieje ze złej strony, rozwiąż sprawę klasycznie. Wyciągnij shotguna i strzelaj do kolesi w swojej turze.
Innym rozwiązaniem jest ruszyć robala z zaminowanej okolicy i wykorzystanie min do unieszkodliwienia wrogich jednostek. W tym celu użyj liny i wejdź na środek dyni. Stamtąd idź w prawo, wyciągnij Uzi i poślij serie w kierunku min. Teraz idź w prawo, ścieżka jest "czysta" po wybuchu min. Jeśli nie, postrzelaj sobie jeszcze trochę, a potem zbierz skrzynie i ukończ ten level.


2. Operacja Market Garden
Trudność: 2-10
Pierwszy robak powinien użyć granade z pięciosekundowym opóźnieniem i wypalić w prawo z 1/2 mocy. Twoja przesyłka powinna spaść na obszar, gdzie spowoduje małą powódź, co z kolei zada przeciwnikowi poważne straty. Celuj w tą samą strefę drugim robakiem - ponownie skorzystaj z granatu. Ustaw działo pod kątem 45 stopni i daj ognia z połową siły uderzenia. Skoro wrogie oddziały zostały zniszczone rusz cztery litery swojego robala. Niech przepełźnie na poziom gruntu. Użyj shotguna, by oba robaczki uzyskały swobodny dostęp do wody. Oczywiście przeciwnicy skierują się w twoją stronę. Nie wiedzą frajerzy, że ty jesteś od nich sprytniejszy. Kiedy znajdą się blisko wody, masz ich w garści. W momecie, gdy wrogie wormsy znajdą się w zasięgu "wzroku" użyj shotguna i granatów by wysłać ich na małą wycieczkę pod wodę.
Manewr przy stokrotkach wymaga od ciebie refleksu i zręczności. By przeskoczyć, musisz szybko nacisnąć dwa razy spację. Jeśli uporasz się z tą trudną manualnie czynnością, na pewno ukończysz szczęśliwie ten układ.

3.W bibliotece wszystko spokojnie?
Trudność: 2-10
Musisz być gotowy na bezwzględną, brutalna walkę. Kiedy misja się rozpocznie omiń swoim pierwszym robakiem grenadiera i skacz w kierunku kapitana. Skieruj się do trzeciego grenadiera i za przeproszeniem, przygotuj kija bejzbolowego. Idź w prawo do grenadiera i palnij kolesia pałą. Kolejnego przechodnia załatw w ten sposób, aby woda pokryła jego robakowate ciało i stała się płytkim grobem dla jego zwłok. Start masz już za sobą i chyba nie był zły?
Teraz czas na robotę dla twojego trzeciego robaka. Niech koleś trochę się wysili i podniesie trzecią skrzynię. Znajdziesz w niej napalm strike. Użyj tej gorące zabawki przy najbliższej nadarzającej się sposobności.
Miłym rozwiązaniem jest użycie cluster bombs na kapitana i grenadiera przy niebieskiej książce. Uporaj się z zadaniem przed jedenastą turą ponieważ wówczas pojawi się śmiertelny dla ciebie problem. Będzie to Nuclear explosion, która wywoła małą dezorganizacje życia w tej krainie.

4. Zimny jak lód
Trudność: 2-10
Zimny jak lód to bitwa łeb w łeb, którą powinieneś wygrać bardzo szybko. Jeśli zrobisz to jak należy rozwalisz przeciwników zanim zajdą ci za skórę. Po prostu użyj jetpack, lec w dół i podnieś tą skrzynie najbliżej wody po prawej. Znajdziesz w niej - flamethrower. Wówczas przenieś się na głowę misia polarnego. Idź na koniec jego nosa. Zanim zaczniesz podziwiać widoki, wybierz z arsenału flamethrower. Celuj odrobinkę w prawo od wroga i przy odrobinie szczęścia płomienie strącą robaka do wody. To jest proste!

5. Czar starych lokomotyw
Trudność: 3-10
Masz tylko jednego robaka. Żeby szczęśliwie ukończyć ten level potrzebujesz przede wszystkim zdobyć skrzynie, która właśnie wylądowała. Skieruj się na krawędź poniżej drzewa. Skorzystaj z dragon punch, kiedy będziesz nieco na prawo od wrogiego robala. Kiedy znajdziesz się blisko niego palnij wormsa w głowę w ten sposób, aby wylądował w wodzie. Jeżeli wykonałeś wszystko we właściwym czasie, udało ci sie go zlikwidować bez strat.
Teraz, dziewki blowtorch przedostań się przez drzewo do następnej skrzyni. Ustaw belkę (girder) na około 45 stopni by twój robak mógł dostać sie na pociąg. Wówczas podejdź do pierwszej miny, stań blisko i szybko się cofnij. Po eksplozji skocz w dziurę i użyj Uzi na tego pechowego robaka. Jeśli jesteś wystarczająco szybki powinieneś zdołać zrobić to wszystko w jednej turze.
Idź w prawo na krawędź pociągu i użyj Bungee rope w poprzek do występu, (który jest właściwie nieco niżej). Stąd masz tylko krok do bardzo użytecznej paczki, gdzie znajdziesz jetpack. Przyspiesz i leć do strefy poniżej ścieżki daleko na prawo. Zbierz niezbędną skrzynkę i ukończ ten układ.

6. Ziarenko piasku w oku
Trudność: 3-10
Rozpocznij misje od wspięcia się na drzewko palmowe. Będziesz musiał wspinać się prawie pionowo, jeżeli będziesz miał problemy po prostu wciągnij się na linie. Kiedy się z tym uporasz idź w prawo na wroga i wykop kolesia z gry (fire punch). Teraz najlepszym rozwiązaniem jest użyć twojego pierwszego robala. Zobaczysz, że bardziej się opłaca rozpocząć zabawę od niego. Ze szczytu palmy użyj liny. Huśtaj się, aż osiągniesz najwyższy punkt, by dostać się do oilring. Przeciwnicy będą chcieli cię wykończyć, ale ich uprzedzisz. Skorzystaj z granatu! Potem zbierz "zdrówko", które znajdziesz z prawej od piramidy. Teraz użyjesz Uzi i liny. Będziesz przynętą dla wrogich robali, wykorzystaj swoją przewagę.
Teraz wespnij się na piramidę i zbierz skrzynie. Z zawartości na pewno się ucieszysz. Sugerujemy, żebyś natychmiast użył znalezionych fantów. Cofnij się i uderz "z powierza". Dzięki znalezionej broni znacznie osłabiłeś wrogów, którzy powinni być teraz łatwym łupem. Wystarczy, że użyjesz pozostałego arsenału, który masz na podorędziu. Zdaje się, że wygrałeś!

7. Ni grzyb tam nie wyrośnie
Trudność: 4-10
W Not Mushroom Out There masz tylko jednego robaczka do gry i jest to o wiele trudniejszy poziom od dotychczasowych. By go ukończyć, lub przynajmniej dostać się do następnego grzyba, będziesz potrzebował mistrzowskich umiejętności posługiwania się liną. Będziesz musiał użyć liny na lewej stronie grzyba, by dostać się na szczyt. To jest niezwykle trudne i najlepszą metodą jest rozhuśtać się mocno, a następnie szybko skrócić linkę po lewej stronie i niemal okręć się dookoła grzybka. W każdy razie wiedz, że jest to możliwe. Musisz po prostu próbować aż do skutku.
Kiedy uporasz się z tym zadaniem, czeka cię nagroda. Znajdziesz dwie skrzynie. Jednak z nich znajduje się miedzy grzybem a podłożem. Znajdziesz w niej cluster bomb i trochę więcej girders. Nie jest to super konieczne, abyś miał owe fanty, lecz ginder pozwoli wykorzystać grzyby jak swoistą autostradę. Użyj 3 girders do zrobienia mostu przez drugi grzyb i czterech girder by zrobić most pomiędzy drugim i trzecim grzybem. Umieść ostatni grider na prawo pod nieznacznym kątem (skrzynia!). Skocz przez ostatniego grzybka. Girder (czyli twój pomost) zostanie złamany twoim upadkiem, ale pozwoli ci zebrać tą najważniejszą skrzynię. Nie martw się już wrogami, po prostu weź tą skrzynię!

8. Wielki strzał
Trudność: 4-10
Big Shot to ponownie zadanie, gdzie będziesz musiał oprzeć się na jednym robalku. Zbierz paczkę po prawej, a następnie, przy pomocy handgun wykończ przeciwnika. Następnie użyj Longbow by pozbawić głowy nieprzyjaciela i ponownie wyceluj, aby pozbyć się kolejnego nieprzyjaznego robaka. Kolejna paczka z zagranicy pojawi się po lewe. Znajdziesz w niej homing missile. Pamiętaj, aby przytrzymać długi czas spację. Dzięki temu pocisk poleci daleko i osiągnie zamierzony przez ciebie cel. P siódmej turze woda zacznie się podnosić, więc upewnij się, że stoisz wysoko ponad ziemią. Dobrą taktyka jest takie strzelanie, aby podnoszący się poziom wody zalał te niemiłe ci robaki.

9.Wodna niespodzianka
Trudność: 5-10
Te dwa robaczki które dostałeś w Wodnej niespodziance, będą potrzebować trochę szczęścia, byś mógł szczęśliwe ukończyć poziom. Użyj girder w ten sposób, aby pomost był niemal pionowo. Zrób to tak, abyś w konsekwencji znalazł się w okolicy Eiffel Tower. Przerzuć z powrotem pomost i idź na szczyt. Strzelaj i zrób pomost do każdej z wieży. Wówczas skocz na most i wespnij się aż do Tower, by sobie troszkę odpocząć (być może będziesz potrzebował strzelać dwa razy, by móc przedostać się na drugą stronę). Zbierz aqua sheep z paczki! Teraz opuść sheep i kieruj się na lewo tego ciekawego i miłego dla turystów regionu. Idź do wody i do góry w kierunku wroga, który kryje się w bazie przy wieży (zdaje się, że kiedyś stała ona w Paryżu).
Pamiętaj tylko, że po pięciu turach przeciwników, będą oni strzelać napalmem. Upewnij się więc, że masz ukryte robaczki pod mostami (tak, to po to je robiliśmy!), inaczej misji nie da się ukończyć.

10. Jurajski robak
Trudność: 4-10
By zdobyć Jurassic Worm potrzebujesz wykończyć jedynie wrogiego kapitana, a reszta drużyny się podda. Tak więc skoncentruj swoje wysiłki, by załatwić tego kolesia.
Najlepszym rozwiązaniem "kwestii kapitana" jest zabranie skrzyni, która znajduje się po lewej stronie głowy dinozaura. Strzel w lewo, cel - szyja dinozaura i huśtaj się, by wleźć z lewej strony. Weź skrzynię, w której znajdziesz mole bomb i skieruj buziuchnę w lewą stronę. Spuść bombę i kiedy osiągnie minę wciśnij spację (długo!), tzn. wyślij następne stworzonko. Kiedy znajdzie się blisko kapitana naciśnij spację, by zdetonować tą niefortunną dla odbiorcy przesyłkę.

11. Chemiczna wojna
Trudność. 6-10
Chemical Warfare opiera się na walce w "niezniszczalnej" krainie. Najlepszą bronią do użycia w tego typu terenie jest shotgun oraz bronie, które dają wielki wybuch ( w kształcie koła). Wystartujesz z dwoma "śmierdzielami", które nic nie będą robiły, aż do drugiej tury. Zbierzesz ich potem więcej. Podczas misji będziesz musiał używać liny i nie zapomnij zbierać skrzynek, które są niezbędne dla powodzenia twojej misji.
Pamiętaj jeszcze, że kiedy użyjesz skunks (śmierdziela), tzn. zanim klepniesz w spację, zwolnij ten "smrodek". Upewnij się, że wiatr dmucha z dala od twoich robaków!!
Na początku misji użyj pierwszego robaka, pełźnij w dół do wormsa, który tam na ciebie oczekuje. Zgodnie z naszą nową modą, palnij tego kolesia bejzbolem. Taka akcja zredukuje zagrożenie, które stanowiłby ów niemiluch. Następnie spróbuj zabić ważniejsze robale. Oni maja strike, więc upewnij się, że w ich turze rakietka nie rozwali główek twoich zawodników.
Innym rozwiązaniem jest uderzyć wroga w dole strefy na niższym poziomie. Bądź jednak przygotowany na ciężką walkę, w której po prostu zwycięży lepszy.

12. Niezastąpiony
Trudność: 4-10
The No Substitute to kolejna misja wojenna, gdzie od razu musisz przygotować się do walki. Strategicznym miejscem tej planszy jest szczyt drzewka palmowego, skąd najlepiej wykańczać wrogie robaki, więc postaraj się znaleźć tam jak najszybciej. Optymalną metodą, która pozwoli szybko uporać się z przeciwnikami i zakończyć zadanie jest użycie homing missile na robala znajdującego się po lewej stronie. Palnij w niego z działa w ten sposób, aby koleś wpadł do wody i nakarmił sobą ryby. Skoro sytuacja jest chwilowo bezpieczna zbierz first aid kit (apteczkę) i przygotuj się do kolejnej bitwy.
Robak po prawej stronie od drzewka palmowego jest na dobrej pozycji i musisz uważać, aby nie przejął kontroli w tym układzie. Postaraj się jak najszybciej go zlikwidować.
Pamiętaj, że woda wznosi się powoli od startu, więc upewnij się, że wszystkie twoje robaki są możliwie wysoko usytuowane w tej krainie.

13. Kto nie zamknął bram?
Trudność: 5-10
Rozpoczynasz Who Left the Flood Gates Open z dwoma robakami na pokładzie. Niestety zostaniesz bardzo szybko pozbawiony jednego z nich. Będziesz musiał poświęcić swojego żołnierza po prawej, ale nie martw się, nasz naprawdę ważny powód, aby zrobić z niego kamikadze (inaczej nie ukończysz układu)
Użyj girders w trzech pierwszych turach, by dostać się do paki zawierającej blowtorch. Po trzeciej turze będziesz musiał skorzystać z rope (liny). Paczka zawierająca Jet pack spadnie dokładnie po siódmej turze. Zbierz ją jak najszybciej możesz!
Masz dwie drogi by ukończyć szczęśliwie tą misję (będziesz musiał skorzystać z metod specjalistów z Team 17). Pierwszą, niehonorową metodą jest pokopać w pewnym miejscu, wyżej niż nieprzyjacielski robak. Najlepsze miejsce znajduje się prawej stronie na szczycie wierzchołka. Pamiętaj, że woda wciąż się podnosi, co sprawi żołnierzowi przeciwnika niemiłą niespodziankę.
Innym sposobem jest użycie liny, by dostać się na obszar z pink drill (to ten sam co poprzednio), a następnie szybko posłać wroga do nieba, za pomocą broni, którą masz na składzie. Użyj jetpack by przenieść się na prawą stronę i zabij ostatniego wrogiego robaka.

14.Na ratunek-Super Owca
Trudność: 7-10
W Super Sheep to the Rescue wszystko co potrzebujesz to jeden robak i jedno Super Sheep. Będziesz potrzebował tych dwuch rzeczy, by ukończyć ten krańcowo trudny etap. Na początku musisz skierować sheep w dół i dookoła tego krajobrazu. Skieruj główkę na lewo i poczekaj aż sheep rozwali ścianę w tej turze. Być może będziesz zmuszony trochę potrenować zanim ci się uda. Sprawa nie jest prosta i wymaga dobrego wyczucia. Kiedy sheep będzie "podróżować horyzontalnie" skieruj się do skrzyni, lecz upewnij się, że w ciebie nie palnie, kiedy będziesz zmierzał do paczki. Inaczej zawalisz tą misje i po prostu przegrasz. Kiedy zbierzesz skrzynie, będziesz miał fire punch. Po prostu użyj tej zabawki na najbliższym robaku i będziesz miał misję z głowy.
Kontrolowanie sheep sprawia pewne problemy i jest to najniebezpieczniejszy fragment misji. Jeżeli będziesz miał problemy w tym levelu, sugeruję, abyś zagrał kilka razy tylko po to, aby potrenować. Rusz do boju dopiero wówczas, gdy będziesz pewien, że masz nad sheep pełną kontrolę.

15.Gorący towar
Trudność: 6-10
Ta misja to Hot Stuff. Mówiąc między nami nazwa dokładnie odzwierciedla oczekujące cię atrakcje. Ponownie będziesz musiał przygotować się na bezwzględną walkę, leczy tym razem masz przed sobą znacznie silniejszych przeciwników.
Taktyką, którą musisz założyć jest następująca. Użyj pierwszego robaka, by zebrać skrzynie , a następnie idź w prawo. Użyj liny i ognia w okolicy dwóch robaczków poniżej. Pohuśtaj się trochę, uważaj na nieprzyjaciela. Umieść Holy Hand grenade po prawej stronie robaków, tak blisko jak to jest możliwe. Jeśli umieściłeś ładunki poprawnie powinieneś wysłać robaki wysoko w powietrze i do wody, która nie tylko ich ochłodzi, ale również zatopi z kretesem. Tak samo usuń trzeciego robaka.
W następnej turze wybierz airstrike i kieruj w tego kolesia, który schował się w środku rury. Jeżeli ponownie umieściłeś ładunek jak należy, robak poleci w lewo do wody.
By wykończyć ostatniego robaka, użyj pozostałej na pokładzie broni i upewnij się, że zebrałeś Old Woman and sheep launcher, które będą ci pomocne!

16. Mount Robakomore
Trudność: 4-10
W misji Trouble on Mount, Wormmore masz do dyspozycji dwa robaki. Aby wygrać ten etap, musisz nauczyć się perfekcyjnie władać liną. Kowbojskie umiejętnością są tu niestety niezbędne. Przede wszystkim zabierz skrzynię, w której znajdziesz dwie liny. Paczka znajduje się po lewej stronie. Wyciągnij linę i za jej pomocą wdrap się na posąg robaka. By to zrobić, celuj sznurem na szczyt rzeźby i ognia! Następnie ustal jego długość aż do kolejnej rzeźby. By dostać się na górę, będziesz musiał wykorzystać starą sztuczkę z huśtaniem się i skracaniem liny, gdy będziesz w optymalnej pozycji do skoku (jeśli rozciągniesz linę, kiedy robak będzie maksymalnie wychylony w prawo, zakręci się ona wokół posągu i będziesz mógł się na niego dostać). Gdy znajdziesz się na miejscu, przygotuj się do bitwy! Twój pierwszy robak, który znajduje się na szczycie rzeźby powinien teraz użyć Uzi na najbliższego wroga po lewej stronie (twoja seria nieco go osłabi, a gdy wcelujesz w minę, zupełnie załatwi kolesia). Pod żadnym pozorem nie zbliżaj się do min! (chyba, że masz już dosc gry i chciałbyc efektownie skończyć ze sobą). Kiedy uporasz się z przeciwnikami, idź do skrzyni. Spróbuj ruszyć oba twoje robaki na posąg, lecz musisz zrobić to z głową, aby twoi żołnierze nie stali się żywym celem dla przeciwnika. Jeżeli obaj wojownicy przeżyli, zignoruj jednego wartownika i skieruj się prosto do Generała. Tego najważniejszego robaka wykończ za pomocą Mortara, to jest palnij w Generała w ten sposób, aby wpadł do wody i ponurkował sobie trochę. Hmmm... Zdaje się, że wygrałeś!


17. Rezydencji Mordercy
Trudność: 7-10
W Chateau Assassin (Rezydencji Mordercy) dostałeś trzy robaki. Aby zwycięsko ukończyć ten etap, będziesz musiał używać girder (pomostów). Liczy sie przede wszytstkim dokładność! Na początek rusz wszystkimi swoimi robakami (3) na szczyt w lewym kącie. Kiedy dotrzesz, musisz zrobić piramidę, tak abyś dostał się na daszek. Nie jest to łatwe, ale powinieneś nauczyć się tej sztuczki, ponieważ od niej zależy twoje zwycięstwo. Dostań się na beczkę oliwy i zbierz skrzynie z girders w środku. Umieść pierwszy długi girders odrobinę na lewo od beczki. Musisz zrobić "drogę", dzięki której pozostałe dwa robaki wpełzną z drzewa na dach. Umieść kolejny girder, by uzyskać drogę do następnej paki, uważaj jednak na dwie miny poniżej. Dalej przez komin i umieść krótki girder powyżej dwóch min, przedostań się do paczek (znajdziemy w nim kolejny komplet girders). Użyj tego przydatnego wynalazku, by ominąć miny i dostać się do drzewa. Umieść długi girder lekko nachylony w ten sposób, aby był zaczepiony o ten koniuszek na dachu. Kiedy przeskoczysz, jest to dobry czas, by poczekać na właściwy wiatr, który będzie dmuchał z lewa na prawo. Wówczas użyj spadochronu i skacz! Jeśli chcesz widowiskowo ukończyć ten etap, po prostu skocz obok miny, w okolicy, gdzie znajduje się General. Silny podmuch eksplozji wyniesie kolesia wprost do wody.

18. Na Ratunek Dennisowi
Trudność: 5-10
Rescuing Agent Dennis z jednym robaczkiem na planszy jest, wbrew pozorom, łatwym zadaniem i nie powinieneś miec tu większych problemów. Najpierw skieruj się w lewo i użyj minigun. Trzeba będzie stuknąć ten pojemnik z olejem i strącić dwa robaki do wody, niech sobie popływają. Teraz prędko ruszaj w dół, aż do podstawy litery E. Ponownie będziesz musiał używać pukawki, by uporać się z wrogimi wormsami. Użyj jeszcze dynamitu, by załatwić sprawę definitywnie. Przygotuj się teraz, by użyć swoją długodystansową broń, to jest Napalm strike. Skorzystaj także z air strike i banana bomb na pozostałych wrogów. "Bomba bananowa" niech eksploduje za literką M, co zabije aż trzy robaki za jednym razem. Twój arsenał powinien dać ci więcej niż wystarczającą siłę ognia, by uporać się z wszystkimi pełzającymi tu robakami.

19. Podniecona Bomka
Trudność: 4-10
W Horny Nuke ponownie dostaniesz jednego robaka, który musi wypełnić zadanie. W pierwszej turze spróbuj zebrać pięć paczek przy pomocy lin. Kiedy tego dokonasz, schowaj się pod tą niebieską mackę. W następnej turze zbierz kolejne dwie paczki w środkowej strefie (możesz nawet dokonać tego w jednej turze!!). Teraz skieruj się do niezmiernie ważnych paczek znajdujących się po lewej stronie. Użyj znalezionych fantów, by szybciej znaleźć się przy skrzyniach (upewnij się jednak, że masz przynajmniej jedną linę w zapasie, inaczej zostaniesz złapany w pułapkę w miejscu, gdzie znajdują się skrzynie). Kiedy skrzyneczki będą już w twoich łapkach, powinieneś skoncentrować się na męczącym wykańczaniu robaków znajdujących się powyżej (podnoszący się poziom wody będzie eliminować robaczki ze strefy poniżej). Po pierwsze pozbądź się strażnika na wierzchołku po lewej - ten obszar będzie teraz twoją bazą, bowiem nawet jeśli wszystko będzie szło źle, to miejsce jest bezpieczne. Nie ma jednak co podziwiać widoków i czekać na zmiłowanie boskie. Tak się złożyło, że na tej planszy jest ograniczenie czasowe do czterech minut. Po tym czasie nastąpi eksplozja nuklearna, która zmiecie wszystko i wszystkich z tej planszy. Pamiętaj, że możesz użyć broni Indian Nuclear Test, by przyspieszyć twoje zwycięstwo i potopić wszystkie robaki.

20. Rozróba na farmie
Trudność: 6-10
Rumble in the Farmyard jest misją, gdzie liczy się przede wszystkim walka. Znajdzie się mimo to odrobina strategii, dlatego trzeba nieco zaangażować swoje szare komórki. W pierwszej turze skacz robaczkiem przez minę i idź do dyni, użyj lasku powyżej jako swoistej bariery ochronnej. Wówczas, z tego bezpiecznego miejsca, użyj bazooki na najbliższego uśmiechającego się przyjaźnie robaczka.
W następnej turze upewnij się, że twój robak jest bezpieczny, bowiem wrogi Kapitan ma air strike i na pewno nie będzie się bał go użyć. Teraz pchnij do boju swojego pierwszego żołnierza i skorzystaj z klasycznego shotguna, kiedy przeciwnik znajdzie się w zasięgu broni (celuj w głowę, to jest najefektywniejsza i najpewniejsza metoda, która gwarantuje, że gość dosłownie "straci głowę"). Wywal dziurę w widelcu i kieruj się jak najszybciej możesz do Kapitana. Zabij go, by zakończyć te bezsensowne naloty rakietowe (skorzystaj z wypróbowanego i pewnego shotguna). Następnie wykończ artylerzystę, a po nim ostatniego żołnierza. Nie martw się nim za bardzo, bowiem facet ma tylko broń krótkiego zasięgu, więc jeśli nie stoisz przy nim, nic ci nie może zrobić. Pamiętaj, że nie masz zbyt wiele czasu. Po szóstej turze czeka cię potężne trzęsienie ziemi, więc upewnij się, że wszystkie twoje robaki znajdują się daleko od krawędzi i dziur, do których mogłyby wpaść!

21. Drewniana zasadzka
Trudność: 6-10
The Wooden Ambush rozpoczniesz z czterema robakami. Wróg jest praktycznie uwięziony przez cztery tury, więc musisz maksymalnie efektywnie wykorzystać ten czas. Przeciwnik ruszy w dół i w lewy róg planszy. Jest to doskonała okazja, by wykończyć dwa robaki z jednej broni. Użyj granatów lub lepszej broni, którą mogłeś zebrać i wyślij wrogie robaki na dno oceanu. Użyj pistoletu ręcznego (handgun), by rozwalić miny znajdujące się na drodze do paczek ze sprzętem (zajmie ci to kilka tur). Potem skorzystaj z jetpack i zbierz tyle skrzyń, ile możesz. Następnie pozbądź się z tej planszy wrogich robali.

22. Żyj bananowo!
Trudność: 7-10
W Go Bananas dostaniesz trzy robaki, które poprowadzą się do całkowitego zwycięstwa. Podstawowym celem jest zebranie skrzyń zlokalizowanych po prawej stronie planszy. Masz tylko sześć tur, by tego dokonać (wówczas ziemia się zatrzęsie). Będziesz musiał rozsądnie używać swoich żołnierzy. Skorzystaj ze słabej grawitacji (to znaczy wykorzystaj tę umiejętność ze swojego arsenału), by dostać się na liść powyżej paczki (przed czwartą turą). By to zrobić, rusz jednego ze swoich robaków naprzód i użyj blowtorch przez czerwony liść (potem czekaj, aż się skończy tura). Gdy wiatr wieje silnie z lewa na prawo, uruchom low gravity i przeskocz na czerwony liść. Wdrap się na górę na łeb wrogiego snajpera, by uzyskać większą wysokość i wybierz spadochron. Z wiatrem powinieneś dryfować na banana. Teraz idź przez niego, powinieneś zatrzymać się w bezpiecznym miejscu. Wówczas poczekaj, aż wiatr zacznie wiać z lewa, albo w ogóle silnie, i w następnej turze zeskocz z liścia (oczywiście ze spadochronem) i dryfuj w lewo na skrzynkę, by skończyć poziom. Alternatywne wyjście: Idź po bananie, wybierz Bungee rope i idź za miną (musisz ją przekroczyć, skacząc z banana). Podmuch wiatru przeniesie cię na skrzynię. Musisz być sprytny. Masz dwie tury, by dostać low gravity i parachute.


23. Strefa zrzutu
Trudność: 6-10
W The Drop Zone masz sześć robaków, które będą musiały ostro myśleć, by ukończyć tę misję. Zasadą tego zadania jest "w śmierci honor" i użycie samobójczej broni, co jest jedyną drogą do zakończenia tej misji. To zadanie wymaga perfekcji w użyciu spadochronu (utrudnienie to silny wiatr). Pierwszym robakiem skocz, używając spadochronu (na pierwszą półkę), stań po prawej stronie wroga i użyj fire puncha - zabijesz dwa robale za jednym razem. W następnej turze zeskocz ze spadochronem w lewo. Niech twój robalek poleci na najdalszą platformę, której może dosięgnąć. Za pierwszym razem użyj suicide bomber, by zniszczyć wroga. Powinieneś dotrzeć do ostatniej "odkrywki" zupełnie łatwo, jeśli wiatr wieje w dobrym kierunku. Czego potrzebujesz, jeśli nie możesz tam dotrzeć? - oczywiście spadochronu, tak daleko, jak to możliwe, oraz opcji budowania mostów. Być może warto ruszyć robala z prawej strony odkrywki, by zmniejszyć szansę wpadnięcia do wody. Pamiętaj - masz tylko cztery minuty, by zakończyć tę misję!

24. Odliczanie do Armageddonu
Trudność: 6-10
Masz tylko trzy robale w Countdown to Armageddon i najlepszą strategią będzie ukryć Politician. Będziesz musiał być okrutny i miły zarazem, by ocalić polityka, więc w pierwszej turze zbierz skrzynki po lewej i użyj lin, by ruszyć swojego robala na prawo od polityka. Teraz odrobina okrucieństwa. Strzel mu bejzbolem wycelowanym tak wysoko jak tylko można. Powinno go to umieścić na szczycie czerwonego budynku (na dachu po lewej). W następnej turze zaprowadź robala obok polityka i umieść wszystkie pięć girder (belek) powyżej niego, by zrobić tarczę przeciw Armageddonowi, który nastąpi za osiem tur. Po tym, jak je tam umieścisz, upewnij się, że ruszyłeś się stamtąd, bo dwa wormsy będą dla wroga zbyt pociągająca zdobyczą. Jedyną gwarantowaną akcją jest zabicie nieprzyjaciela na budynku po lewej stornie - można go łatwo strącić do wody lewym sierpowym.

25. Gwiazda Marsa
Trudność: 3-10
W Mars Star masz tylko jednego żołnierza z bardzo ograniczoną bronią i stosunkowo dziwnie umiejscowionego. Mimo to zapewniam cię, że można przejść tę misję. Dokładne umieszczenie girders jest tu kluczem do zwycięstwa. Musisz wybudować serię ram, by umożliwić sobie zniszczenie skrzyni. Ułóż dwie długie belki pod kątem 45 stopni, by przejść pierwszą dziurę po prawej. Puść Sheep (weapon), może ona wybuchnąć na jednej z tych belek albo na pierwszej wysepce. Ułóż dwie długie belki (poziomo), przykrywając dwie kolejne dziury. Ułóż je leciutko poniżej poziomu wysepek i drugą prostopadle na prawo od skrzyni poniżej poziomu wyspy. Teraz puść "owcę" (sheep weapon), żeby wybuchła na skrzyni. Jeśli nie trafisz, masz już oczyszczoną drogę, by zrobić to w następnej turze z mortar (moździerzem). teraz na pewno już sobie poradzisz, przeciwnicy nie mają szans.

26. Szalone krowy
Trudność: 6-10
W Mad Cows zaczynasz z czterema wormsami, którymi wykończysz wrogów. W trakcie tej misji możesz wybierać robala, którym aktualnie działasz. Ważne jest, abyś o tym pamiętał. Przejdź na robala po prawej i idź nim do przeciwnika znajdującego się najbliżej wody (po prawej stronie). Włóż mu granacik do majtek i uciekaj. Teraz ukierunkuj swą agresję na robale pośrodku ekranu. Użyj tej zdradzieckiej techniki po raz kolejny, przejdź do góry, do robala środkowego i tym razem połóż mu laskę dynamitu za plecami. To powinno dramatycznie obniżyć jego żywotność, tak że z łatwością wykończysz go w następnej turze bazooką. Po trzech turach "Szalona Krowa" pojawi się w skrzyni po lewej. Zbierz to wormsem i trzymaj, dopóki nie pojawi się okazja na Friesian destruction. Po czterech turach użyj homing missile i air airstrike na wroga.

27. W górach z bazooką
Trudność: 5-10
Bazooka on the Rocks jest niczym więcej, jak bezpośrednią walką na śmierć z czterema robalami. Taktyka to zrzucenie wrogich robali za pomocą bazooki. Wiatr odgrywa ważną rolę w taktyce tej misji i czasem warto skakać, oczywiście jeśli nie narażasz się na niebezpieczeństwo. Najpierw użyj bazooki, strzelając w pojemnik z olejem po lewej. Ogień z niej zabije prawdopodobnie ciebie i inne wrogie robale. Nie odkładaj tego strzału. Upewnij się po nim, że stoisz daleko od najbliższego baniaka. Ostatecznie zaangażuj robaka po prawej stronie (przy wodzie) do potyczki i pomóż mu w walce wręcz. Użyj albo skoku, albo belki (girder).

28. Micro Prose
Trudność: 10-10
W Stolen Goods do walki staną dwa robaki. Pamiętaj - tu litera E jest magiczna i twoje robale mogą chodzić w prawo z góry jakąkolwiek drogą na dół. A więc idź pierwszym robalem w prawo i spadnij na środkową półeczkę litery. Umieść belkę (powyżej drugiego robala, by go ochronić). Rusz swojego drugiego wormsa jakąkolwiek drogą w dół i użyj blowtorch, by przejść dalej w lewo. Zrób tunel dwoma robalami (czasami możesz użyć shotguna do zrobienia małej dziury). Najpierw zbierz skrzynię z litery O. Dostaniesz homing missile, ale nie używaj go teraz. Skoncentruj się na dostaniu się na literę R. Jeżeli stracisz robala, nie przejmuj się - możesz tę misję skończyć z jednym. Idź dalej w lewo, połóż belkę (girder) pod literą P i pod literą O, albo przejdź po nich, albo, jeżeli miny spadły w nie, przejdź na drugą belkę i przestrzel drogę do litery O. Idź w lewo, używając blowtorcha, ale pamiętaj - podnoś skrzynie ze swojej drogi. Możesz potrzebować shotguna do wyrżnięcia drogi w literze R, by zebrać ostatnią skrzynię, ale uważaj! Nie zestrzel skrzyni! Potem powinieneś mieć wystarczającą ilość ciężkiej amunicji, żeby załatwić wroga. Użyj carpet bomb i sheep strike najpierw, a potem homing missile, by zakończyć robotę.

29. Tonący lód
Trudność: 6-10
Sinking Ice Caps daje ci tylko jednego robaka. Skocz w tył w prawo i spadnij na gałąź poniżej. Zjedź po linie na budynek i wypal sobie drogę na dach tego poziomu, na którym stoi przeciwnik. Kiedy twój blowtorch zrobi ci przejście, wróć wormsem na lewą stronę dachu, ale nie zamykaj. Teraz czekaj - wróg zabije własnego robala wybuchem zbiornika z olejem. Teraz ruszaj, idź w prawo do dziury i albo zabij robala blowtorchem, albo czekaj obok niego na jego rodaków, by zabić ich razem. Kiedy dwa robaki będą martwe, użyj albo liny, by dostać się na drzewo, lub (jeśli sprawia ci to za dużo trudności) - blowtorch, by przepalić drogę pod nim i huśtaj się na linie za drzewo. By zabić ostatniego robalka, przebij się przez pień drzewa i wykończ go. Pamiętaj - na końcu każdej tury, kiedy chodzisz po krajobrazie, używaj freeze utility. Jest to pomocna metoda umożliwiająca ci obejrzenie ruchów wroga i reakcję na nie.

30. Celuj długo, ale dobrze
Trudność: 7-10
Tutaj walczysz sam przeciw czterem typkom, mając do dyspozycji jedynie granaty dla całej kompanii. Najpierw zaklinuj belki bardzo ostro z lewa na prawo z podstawą na lewo od robala. Inną umieść poziomo z podstawą za robalem - tym razem w prawo. Użyj dwóch belek, by skonstruować literę L z robalem w punkcie przecięcia dwóch belek. Twój robal będzie teraz bezpieczny. Umieść trzy belki za następnymi trzema wrogami po lewej, by pomóc swojemu granatowi w celności. Teraz wyceluj w nich. Belki powinny zabezpieczyć cię, jeśli tylko zabijesz ich szybko. Teraz pozostało ostatnie wyzwanie - Generał. Żeby go zabić, musisz zrobić lejek z belek, by umożliwić granatom spokojny spadek na głowę generała. Musisz umiejscowić dwie belki na prawo od niego (złączone). Wówczas zbuduj krzywą dookoła robota. To jest najlepsze rozwiązanie, dzięki któremu granat dotrze na miejsce dokładnie o czasie (potrzebuje pięć sekund zanim wybuchnie). To oznacza w skrócie koniec generała.

31 Mister-dwu but
Trudność: 8-10
Ta misja dotyczy jednego robala i wielu kłopotów. Zacznij do zabrania skrzynki, którą widać za tobą (zawierającą aqua sheep). Teraz zrób sobie drogę blowtorchem do powierzchni niebieskich wód. Kiedy już tu jesteś, strzel wrogowi z blowtorcha, żeby wylądował w wodzie. W następnej turze użyj aqua sheep, by zebrać broń i strzepnij Majora do wody. By użyć owcy, wciśnij spację, wybierz ją, wciśnij spację znowu i ponownie, by ją detonować. Powinieneś zebrać bomby lub granaty air strike i parę kijów bejzbolowych (itd.). Z tym arsenałem bez problemu załatwisz pozostałych kolesi. Będzisz miał dobrą zabawę.

32 Kłopoty w sklepie z zabawkami
Trudność: 6-10
Masz trzy robale i musisz ich użyć, by ochronić naukowca w kapeluszu i zabić wroga, ale śpiesz się! Masz tylko 10 tur (przed tym, jak energia naukowca zacznie zastraszająco spadać)! Polecamy, by robal, migający jako pierwszy, zabił Assassina siedzącego pod naukowcem. Użyj Uzi, by wyciąć kanał i wrzuć mu granat, albo laskę dynamitu - a wówczas wpadnie do wody. Ważne, by zatrzymać ześlizgiwanie się dwóch pozostałych robali do morza. Połóż belkę po prawej i teraz strzelaj z moździerzy do wroga. Dobrym startem byłoby zabicie najpierw snajpera, ponieważ jest on największym zagrożeniem dla naukowca. Dobrze by było zabić go przed zdobyciem przez niego skrzynki z energią, ponieważ potem będzie dość trudno go załatwić.

33. Spotkanie w gwiazdach?
Trudność: 7-10
Ostatnia misja wymaga prędkości i precyzji. Dostaniesz dwa robalki, które muszą pracować razem. Praca pierwszego robaczka będzie polegać na zabezpieczeniu skrzyni, a drugiego na zabraniu skrzynki zawierającej girder (umożliwiającej zrobienie tego). Pierwszy robak ma użyć blowtorcha pod kątem 45 stopni z lewa na prawo, usiłując dostać się na górny lewy róg taśmy (gdzie spada skrzynia). Najpierw skocz najwyżej i użyj blowtorch. Jak robal dostanie się na powierzchnię po trzecim użyciu blowtorcha, rusz nim głęboko w krajobraz, by uniknąć ciosów przeciwnika. Kiedy dosięgniesz powierzchni, użyj shotguna do zneutralizowania min i oczyść róg taśmy. Drugi robal powinien dosięgnąć skrzyni na dnie (w środku taśmy). Użyj browtorcha, przecinając krajobraz w poprzek trzy razy w dół na lewo, a potem w dół na prawo. Wpadniesz na szpule, podnieś skrzynię. To jest czwarta tura, jeśli wszystko zrobiłeś poprawnie. Kiedy skrzynia jest zebrana, rusz pierwszym robalkiem na górny, lewy róg. Połóż belkę prostopadle tak daleko, jak to jest możliwe na lewo, ale upewnij się, że jest to odpowiedni do skoku dystans i wróć. Potem, gdy skrzynia spadnie, użyj pierwszego robala, by zebrać ją i ukończyć misję.

Solucja by Marvetrick


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wormnet Forum Strona Główna -> Worms: Armageddon Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin