Forum Wormnet Forum Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

tworzenie broni

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wormnet Forum Strona Główna -> Worms 4: Mayhem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spatsi
Przeciętny
Przeciętny


Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:26, 02 Lip 2009    Temat postu: tworzenie broni

kręciłem się ostatnio po internecie i znalazłem ten filmik:

youtube. com/watch?v=HBvm2ZSv6tg (skopiujcie bez spacji)

wie ktoś jak zrobić TAKIE bronie? szczególnie jestem zainteresowany tym czymś, co niszczy całą planszę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matcayn
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:42, 02 Lip 2009    Temat postu:

To nie jest modyfikacja tweaków?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matcayn dnia Czw 10:56, 02 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapitan Ziemniak
Moderator
Moderator


Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:35, 02 Lip 2009    Temat postu:

TWEAK. efektow nie umiem ale umim dzialanie broni... juz pomagam oto jak modyfikowac tweaki. Wchodzisz w folder z worms4 wchodzisz w data, tweak i otwierasz notatnikiem waptweak. przed edycja zrob se kopie zapasowa pliku. a oto schemat modyfikacji

Mamy tu broń i żeby zmodyfikować ją to musisz znać podstawy... (ja mam bazookę) (true - tak, false - nie)

<XContainerResourceDetails id='kWeaponBazooka'> -Początkowa linijka
<Value href='kWeaponBazooka-0'/>
<Name>kWeaponBazooka</Name> - Nazwa broni
<Flags>81</Flags>
</XContainerResourceDetails>
<PayloadWeaponPropertiesContainer id='kWeaponBazooka-0'>
<IsAimedWeapon>true</IsAimedWeapon> - Czy broń ma posiadać celownik
<IsPoweredWeapon>true</IsPoweredWeapon> - Czy broń ma ulepszony wystrzał
<IsTargetingWeapon>false</IsTargetingWeapon> - Czy broń jest celowa (z lotu ptaka)
<IsControlledBomber>false</IsControlledBomber> - Czy to broń bombardująca (chyba z możliwym lataniem czy jakoś tak...
<IsBomberWeapon>false</IsBomberWeapon> - Czy to broń bombardująca
<IsDirectionalWeapon>true</IsDirectionalWeapon> - Broń ustawiana czy jakoś tak...
<IsHoming>false</IsHoming> - Samonaprowadzanie
<IsLowGravity>true</IsLowGravity> - Czy ma wpływ na grawitację...
<IsLaunchedFromWorm>true</IsLaunchedFromWorm> - Czy robal ją atakuje.
<HasAdjustableFuse>false</HasAdjustableFuse> - Czy jest zapalnikowa
<HasAdjustableBounce>false</HasAdjustableBounce> - Czy się odbija
<HasAdjustableHerd>false</HasAdjustableHerd> - Wielokrotność pocisków (od 1 do 5) (na "B" się ustawia ilość)
<IsAffectedByGravity>true</IsAffectedByGravity> - Coś podobnego do lowgravity...
<IsAffectedByWind>true</IsAffectedByWind> - Czy jest uzależniona od wiatru
<EndTurnImmediate>true</EndTurnImmediate> - Czy atak kończy turę...
<ColliderFlags>0</ColliderFlags>
<CameraId>PayloadTrackCamera</CameraId>
<PayloadGraphicsResourceID>Bazooka.Payload</PayloadGraphicsResourceID> - Wygląd pocisku
<Payload2ndGraphicsResourceID></Payload2ndGraphicsResourceID>
<Scale>1</Scale> Wielkość (w skali)
<Radius>5</Radius> Zasięg (chyba)
<AnimTravel></AnimTravel>
<AnimSmallJump></AnimSmallJump>
<AnimBigJump></AnimBigJump>
<AnimArm></AnimArm>
<AnimSplashdown></AnimSplashdown>
<AnimSink></AnimSink>
<AnimIntermediate></AnimIntermediate>
<AnimImpact></AnimImpact>
<DirectionBlend>1</DirectionBlend>
<FuseTimerGraphicOffset>10</FuseTimerGraphicOffset>
<FuseTimerScale>0</FuseTimerScale>
<BasePower>0.125</BasePower>
<MaxPower>0.475</MaxPower> - Maksymalna moc (jak jest 20 to rozwala prawie całą mapę.Lol)
<MinTerminalVelocity>0</MinTerminalVelocity>
<MaxTerminalVelocity>0</MaxTerminalVelocity>
<LogicalLaunchZOffset>0</LogicalLaunchZOffset>
<LogicalLaunchYOffset>0</LogicalLaunchYOffset>
<OrientationOption>2</OrientationOption>
<SpinSpeed>0</SpinSpeed>
<InterPayloadDelay>0</InterPayloadDelay>
<MinAimAngle>-1.57</MinAimAngle> - Minimalne ograniczenie ustawianie broni
<MaxAimAngle>1.57</MaxAimAngle> - Maksymalne ogr. ustawianie broni
<DetonatesOnLandImpact>true</DetonatesOnLandImpact> - Czy wybucha uderzając w planszę
<DetonatesOnExpiry>false</DetonatesOnExpiry>
<DetonatesOnObjectImpact>true</DetonatesOnObjectImpact> - Czy wybucha na obiekcie (mina, beczka, skrzynia)
<DetonatesOnWormImpact>true</DetonatesOnWormImpact> - Czy wybucha uderzając robala
<DetonatesAtRest>false</DetonatesAtRest>
<DetonatesOnFirePress>false</DetonatesOnFirePress> - Czy wybucha klikając LPM
<DetonatesWhenCantJump>false</DetonatesWhenCantJump> - Czy wybucha kiedy masz artylerię (chyba)
<DetonateMultiEffect>1</DetonateMultiEffect>
<WormCollideResponse>0</WormCollideResponse>
<WormDamageMagnitude>50</WormDamageMagnitude> - Max. Obrażenia
<ImpulseMagnitude>0.29</ImpulseMagnitude> - Siła fali uderzeniowej
<WormDamageRadius>72</WormDamageRadius> - Zasięg fali uderzeniowej
<LandDamageRadius>52</LandDamageRadius> - Zniszczenia mapy
<ImpulseRadius>110</ImpulseRadius>
<ImpulseOffset>-45</ImpulseOffset>
<Mass>0</Mass>
<WormImpactDamage>0</WormImpactDamage>
<MaxPowerUp>0</MaxPowerUp> - Ulepszenie (chyba ulepsza eksplozję)
<TangentialMinBounceDamping>0</TangentialMinBounceDamping>
<ParallelMinBounceDamping>0</ParallelMinBounceDamping>
<TangentialMaxBounceDamping>0</TangentialMaxBounceDamping>
<ParallelMaxBounceDamping>0</ParallelMaxBounceDamping>
<SkimsOnWater>true</SkimsOnWater> - Czy broń robi żabki (odbijanie o wodę)
<MinSpeedForSkim>0.1</MinSpeedForSkim> - Min. szybkość robienia żabek
<MaxAngleForSkim>-0.4</MaxAngleForSkim> - Min. wysokość robienia żabek
<SkimDamping x='0.5' y='-0.5' z='0.5' />
<SinkDepth>5</SinkDepth>
<NumStrikeBombs>0</NumStrikeBombs> - Ilość bomb w broni nalotowej.
<NumBomblets>0</NumBomblets> - Ilość odłamków
<BombletMaxConeAngle>0</BombletMaxConeAngle> - Rozrzut odłamków
<BombletMaxSpeed>0</BombletMaxSpeed> - Max. szybkość odłamków
<BombletMinSpeed>0</BombletMinSpeed> - Min szybkość odłamków
<BombletWeaponName></BombletWeaponName> - Nazwa odłamku (zanim napiszemy nazwę broni to będziesz musiał na początku dopisać kWeapon inaczej cię wywali z gry!
<FxLocator>bazookarocket</FxLocator> - Wygląd pocisku
<ArielFx>WXP_BazookaTrailPack</ArielFx> - Efekt pocisku (chyba)
<DetonationFx>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFx> - Efekt wybuchu
<DetonationSfx>ExplosionRegular</DetonationSfx> - Dźwięk wybuchu
<ExpiryFx></ExpiryFx>
<SplashFx>WXP_WaterSplash</SplashFx>
<SplishFx>WXP_WaterSmallSplash</SplishFx>
<SinkingFx>WXP_UnderWaterBubbles</SinkingFx>
<BounceFx></BounceFx>
<StopFxAtRest>true</StopFxAtRest>
<BounceSfx></BounceSfx>
<PreDetonationSfx></PreDetonationSfx>
<ArmSfx1Shot></ArmSfx1Shot>
<ArmSfxLoop></ArmSfxLoop>
<LaunchSfx>RocketRelease</LaunchSfx>
<LoopSfx>BombWhistle</LoopSfx>
<BigJumpSfx></BigJumpSfx>
<WalkSfx></WalkSfx>
<TrailBitmap></TrailBitmap>
<TrailLocator1></TrailLocator1>
<TrailLocator2></TrailLocator2>
<TrailLength>0</TrailLength>
<AttachedMesh>Bazooka.Flames</AttachedMesh>
<AttachedMeshScale>1</AttachedMeshScale>
<StartsArmed>true</StartsArmed>
<ArmOnImpact>false</ArmOnImpact>
<ArmingCourtesyTime>0</ArmingCourtesyTime>
<PreDetonationTime>0</PreDetonationTime>
<ArmingRadius>0</ArmingRadius>
<LifeTime>-1</LifeTime> - Wytrzymałość (jeżeli -1 to nigdy nie wybuchnie lub opadnie)
<IsFuseDisplayed>false</IsFuseDisplayed>
<DisplayName>Text.kWeaponBazooka</DisplayName> - Nazwa broni
<WeaponGraphicsResourceID>Bazooka.Weapon</WeaponGraphicsResourceID> - Wygląd broni
<WeaponType>2</WeaponType> - Rodzaj broni
<DefaultPreference>0</DefaultPreference>
<CurrentPreference>0</CurrentPreference>
<LaunchDelay>0</LaunchDelay>
<PostLaunchDelay>500</PostLaunchDelay>
<FirstPersonOffset x='0' y='0' z='0' />
<FirstPersonScale x='0' y='0' z='0' />
<FirstPersonFiringParticleEffect></FirstPersonFiringParticleEffect>
<HoldParticleFX></HoldParticleFX>
<DisplayInFirstPerson>true</DisplayInFirstPerson>
<CanBeFiredWhenWormMoving>false</CanBeFiredWhenWormMoving>
<RumbleLight>10</RumbleLight>
<RumbleHeavy>0</RumbleHeavy>
<CanBeUsedWhenTailNailed>true</CanBeUsedWhenTailNailed> - Czy można użyć po unieruchomieniu (od młota)
<RetreatTimeOverride>-1</RetreatTimeOverride>
<WXAnimDraw>DrawBazooka</WXAnimDraw> - Wygląd animacji broni
<WXAnimAim>AimBazooka</WXAnimAim> - Wygląd celowania broni (chyba)
<WXAnimFire>FireBazooka</WXAnimFire> - Wygląd wystrzału broni
<WXAnimHolding>HoldBazooka</WXAnimHolding> - Wygląd trzymania bazooki
<WXAnimEndFire></WXAnimEndFire>
<WXAnimTaunt>TauntBazooka</WXAnimTaunt> - Wygląd taunt. (czyli te odstraszanie)
<WXAnimTargetSelected></WXAnimTargetSelected>
</PayloadWeaponPropertiesContainer> - Linijka końcowa



PRZECZYTAJ TO CO JA TERAZ TU PISZE: NIE DAWAJ jAK MASZ ZE MA 3 RAzY WYSTRZELIC TO NIE ROB ODLAMKOW I NIE ROB ZA DUZYCH OBRAZEN ZADAWANYCH BO BEDZIE CIE WYWALAC Z GRY...

PS.SKOPIUJ SE PRZED MODYFIKOWANIEM MODYFIKOWANY PLIK(PLIK NIE LINIJKE TEKSTU) NP. NA PULPIT BO JAK COS SIE NIE UDA TO ZAMIENISZ PLIKI I BEDZIE OK. MAM NADZIEJE ZE POMOGLEM> NAPISZ CZY CI SIE UDALO TO ZAMKNE TEMAT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matcayn
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:03, 02 Lip 2009    Temat postu:

na forum.team17 jest ładnie wytłumaczone: [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz chyba każdy zna angielski na takim poziomie by to zrozumieć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spatsi
Przeciętny
Przeciętny


Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:10, 02 Lip 2009    Temat postu:

Sprawdziłem, działa - temat do zamknięcia Mruga
dzięki wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapitan Ziemniak
Moderator
Moderator


Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:54, 02 Lip 2009    Temat postu:

Spoko. zawsze pomoge Wesoly TEMAT CLOSE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wormnet Forum Strona Główna -> Worms 4: Mayhem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin